Beoordelingen van Warung Mini Den Haag

Recente recensies

4.0
Tessa
10 april 2024

Heerlijk gegeten, de rames schotel was top en ruime portie, saoto ook weer heerlijk

S. Ramdjan
1 april 2024

Bij de sate zat geen pindasaus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin Soerel
29 maart 2024

eete was heerlijk alleen jammer dat je minder krijgt als vestiging rijswijk

Diane
27 maart 2024

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Snel bezorgd.

Riya Dhoenmoen
21 maart 2024

Blikje drinken zat er helaas niet bij

Helma
16 maart 2024

Het eten was heerlijk en een snelle levering

Mariso
14 maart 2024

Lekker eten lekker snel

M.L
2 maart 2024

Bezorging op afgesproken tijd, heerlijk eten

M Lamaker
25 februari 2024

Alles werd precies op tijd bezorgd, was goed verpakt en alles wat we besteld hebben was van een hele goede kwaliteit, heerlijk gegeten.

K
18 februari 2024

Eten prima, ontvangst ongastvrij en geïrriteerd. Roep gewoon even de naam als er een afhaalbestelling uit het luikje komt en je ziet dat er mensen staan te wachten.

Diederik
8 februari 2024

Heerlijke gerechten, op tijd bezorgd

Nicole Dessing
31 januari 2024

Ik vind het heel jammer dat je online geen fooi kan geven voor de bezorger. Ik heb nooit cash en nu had de bezorger geen fooi :-(

Chiquita Nieuwenhoven
7 januari 2024

We deden een online bestelling om 16.00 uur en pas om 17.30 uur werd het bezorgd. Het eten was gelukkig heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
3 januari 2024

Erg lekkere saoto soep 🍲 en bami kip ketjap ook heerlijk 🤤

Johanna Maaskant
12 december 2023

Eten is lekker en de vezorging altijd super op tijd

Ilona
9 december 2023

Snelle en vriendelijke bezorging, netjes verpakt en natuurlijk heerlijk eten!

Faroek
8 december 2023

Het eten was lekker maar de portie zelf vond ik te klein voor wat ik ervoor betaald had. Dat is wel een verschil met de andere Warung Mini.

karin
21 november 2023

Ik ben fan van warung mini en in het bijzonder van de saoto soep vega en met kip. en de roti. dit bestel ik best vaak voor mij en mijn dochter.. wat ik echt jammer vind is dat de kwaliteit niet constant is. de ene keer is het echt super lekker en de andere keer is het echt anders van smaak en een stuk minder lekker. In de saoto soep is de kip soms echt hard en echt niet lekker en de smaak van de soep zelf is ook vaak anders. Meestal nog wel lekker maar het is ook wel eens voor gekomen dat mijn dochter het echt niet meer wilde eten. ook de roti is soms echt anders klaar gemaakt. het lijkt er op dat er dus verschillende koks in de keuken staan die het echt op een andere manier bereiden. wat mij betreft echt een belangrijk punt van aandacht dus

Kees
18 november 2023

Het was weer top👌

Ellen
18 november 2023

Lekkere schotels met keuze. Zijn behoorlijk grote porties en vooral heel smakelijk gekruid. Prijs kwaliteit prima en ook de bezorging dik in orde.

Iloka
12 november 2023

Altijd heerlijk eten en snelle berzorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
9 november 2023

Erg lekkere roti, grote porties en op tijd bezorgd. Prijs kwaliteit dik in orde.

Tito
5 november 2023

Soep was beetje flauw.. zeker goed gevuld! Kip saté was goed gekruid.. jammer geen echte Surinaamse pindasambel

Benny Singh
2 november 2023

Altijd lekker eten!

Jeroen van der Hoop
24 oktober 2023

Bestelde om half 7 , kon pas 20:15 geleverd worden, dus maar zelf afgehaald. Heerlijk gegeten , was werkelijk verrukkelijk, de kipsaté is nergens zo lekker en de rest natuurlijk ook.

Le Mei
15 oktober 2023

Smaakvol, maar vegetarische schotel had erg weinig tahu(Tofu).

P.N. Tripe
5 oktober 2023
Levi
2 oktober 2023

Ik had online een bestelling geplaatst en ik was er eerder dan gepland. Ik werd direct geholpen. Super lekker ik ga hier wel vaker eten.

Sunariah
27 september 2023

Altijd lekker. Beşte service. High recommendation ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

Zef
24 september 2023

Lekker eten en grote porties! Fijn dat er gebruik wordt gemaakt van milieuvriendelijke bakjes. Snelle service!

Diane
23 september 2023

Weer heerlijk gegeten. Was het wachten waard

Siet
18 september 2023

Jammer. Ik vind de kwaliteit van het eten niet meer zoals het in het begin was. Eten/rijst lijkt niet vers en ook heel vettig. De tempeh was veel te lang doorgebakken en had daardoor niet de smaak/kwaliteit die het normaal heeft. Komkommer is veel te zoet. En eten was ook aan de zoete kant.

Amber
9 september 2023

Van te voren besteld en het eten was helaas 20 min te laat klaar. Verder lekker eten!

Diane Holstein
25 augustus 2023

Weer heerlijk gegeten en snel bezorgd

De Beer
15 augustus 2023

Bestelling via de website was niet aangekomen, dus een kwartier voor niets gewacht en 25 cent aan ideal voor niets betaald. Online bestellen doen wij dus niet meer. Bestelling klopte ook niet: op de bara Pom zat pittige sambal, niet de zoete die gevraagd was. De roti rol had geen sambal, terwijl daar de pittige gevraagd was. Bij het klagen aan de balie over de misgelopen online bestelling is niet eens een poging gedaan om dat goed te maken.

Fanny
14 augustus 2023

Was heerlijk en alles was super netjes bezorgd zoals altijd 💪🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke
8 augustus 2023

Altijd lekker, op tijd bezorgd en ruim voldoende eten!

Claudia
31 juli 2023

Precies op tijd bezorgd en weer heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Serrie
27 juli 2023
Su
25 juli 2023

Snelle bezorging, vriendelijk personeel, en heerlijk eten!!

Edgar
22 juli 2023

Snelle levering, alles zoals besteld, heerlijk eten!

Desirwe
19 juli 2023

Was weer smullen!

Diane
18 juli 2023

Was weer heerlijk

D.
16 juli 2023

We hebben een bara met bakkeljauw, een roti lamsvlees en een portie saté besteld. Bijna perfect alleen de satésaus was waterig, niet af. Helaas. De bara was heel goed.

Edward
7 juli 2023

Voor de zoveelste keer veel te laat en koud eten. Jammer

Johanna Maaskant
3 juli 2023
John
28 juni 2023

Het eten nasi rames was flauw de Surinaamse smaak werd gemist, de pindasaus had niet de smaak en textuur die het altijd had en was redelijk dun. De saoto smaakte wel goed, de bakabana voelde en proefde vettig.

Angela
27 juni 2023

Bezorging duurde minder lang dan aangegeven dus dat was wel een pluspunt. Ik had veel broodjes, roti rollen en gevulde bara's besteld, maar miste bij alles de sambal die ik er wel bij had besteld, waardoor het minder lekker was. Erg jammer!!!!!!!

Marije
4 juni 2023

Het eten is echt heerlijk! De maaltijden zijn heel goed qua prijs / kwaliteit en de pom smaakt zoals pom hoort te smaken. De maaltijd heeft door de heerlijk toegevoegde komkommer, uitjes, kousenband en wat lekkere verse mie iets extra speciaals. Ook lekker met sambal. Aanrader dus! De bezorgtijden zijn wel wat langer dan gemiddeld dus houd daar rekening mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diane
1 juni 2023

Weer lekker gegeten en we hoefde niet lang te wachten het eten werd op tijd bezorgd

W.M. de Vries
31 mei 2023

De bestelling werd tijdig bezorgd! De kwaliteit van de maaltijden was heel goed!

Cherida Venloo
26 mei 2023

Nou helaas maar voor die 55,- die ik heb betaald kan ik echt geen ene ster geven, maar zonder een ster kan ik zo jammer dit! De rotivellen waren droog, aardappelen in de roti waren zeer vastkokend, op de vraag om alles in de rotivel te doen (traditioneel) wordt niet op geacteerd, de kip was meer bot dan kipvlees, de saoto soep had totaal geen smaak en zeker niet de smaak van de Warung Mini op de Amsterdamse Veerkade, verder mistte de ketjap en de gefrituurde aardappelsticks in de saoto, dus dit was de 1e en laatste keer bij Warung Mini Kijkduin, zo jammer!

Anoniem
24 mei 2023

De bami zou ik het cijfer 9 geven, het was overheerlijk, maar omdat ik een stuk plastic aantrof in de bami is mijn oordeel wat minder. In het vervolg letten op dergelijke spullen in het eten.

Po
13 mei 2023

Wij hebben ruim van te voren al besteld + betaald. Het zou om 16:30 bezorgd worden en werd pas om 17:45. Tussendoor een email met alleen bezorging is onderweg. Na meerdere telefoontjes naar het telefoonnummer. 1 keer blijft de telefoon overgaan en bij de volgende keer ingespreks toon. En de service is slechter geworden merken wij.

Anoniem
26 april 2023

Heerlijke lamsvlees met roti en de altijd overheerlijke loempia's. Alles was goed.

Cp
22 april 2023

Positief: De bezorger kwam 15 min voor de aangegeven tijd. De aangegeven tijd was wel 1,5 uur na de bestelling. Negatief: de hoeveelheid bami was veel minder dan in het verleden. De pindasaus is ookn

Fred Langerak
7 april 2023

Bezorger bleef bellen had geen geduld

Kees
30 maart 2023

Het was weer top!😋

Zanah
26 maart 2023

Goed verpakt om mee te nemen, heerlijk gegeten!!

Desiree
26 maart 2023

Absoluut lekker eten!

Carlien
24 maart 2023

Ontzettende goede service! Ik had vrij vroeg, einde van de middag, online ‘n bestelling geplaatst. Volgens het systeem zou ik 1,5u. moeten wachten op m’n bestelling. Toen ik de zaak belde om te vragen of dat klopte en ik ‘t niet kon ophalen omdat ik hoogzwanger ben, hebben zij erg hun best gedaan om de bestelling binnen ‘n uur te bezorgen. Zo vriendelijk en behulpzaam! Hartelijk dank!

Anoniem
17 maart 2023
Jeffrey
17 maart 2023

Roti rol aardappels niet gaar normaal goed eten dit keer viel tegen

Christina
10 maart 2023

Het eten is altijd heerlijk, het feit dat ze overal gelijk zuur bij doen niet.

Marieke
4 maart 2023

Via de site besteld. Bezorging duurde te lang. Nagebeld en toen pas bezorgd. Gelukkig was het eten nog wel lekker warm.

Ali
2 maart 2023
Gaitrie
21 februari 2023

Had een saoto. Jammer, bijna geen smaak. Enige wat je proefde was suiker en zout... Bezorging was vlot.

Desiree
19 februari 2023

Zoals altijd heerlijk gegeten. En ook nog betaalbaar. Snelle vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eliane
6 februari 2023

Ik had per ongeluk bij de verkeerde Warung mini besteld. Na te hebben gebeld kreeg ik helaas mijn €25,- niet terug omdat de broodjes al gemaakt waren. Hoop niet dat ze de prullenbak in zijn gegaan. Ik zat 1 uur bij ze vandaan. Begrijpelijk maar slechte service het is ook onmacht.

Khalid
5 februari 2023

Lekker vers, goed gekruid en smakkelijk 🙂

PO
3 februari 2023

Perfect, delicious and still hot

Kees
28 januari 2023

Heerlijk gegeten weer! Top Surinaamse loempiaatjes😋

Regia
23 januari 2023

Altijd tevreden. 👍

Caesalpinia
23 januari 2023

Heerlijk ❤️

John
23 januari 2023

Verwachte aankomsttijd vrij laat maar het kwam ruim een half uur eerder (warm). Goede kwaliteit eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MM
23 januari 2023

Eten was heerlijk. Maar bestelling leek eerst niet binnen gekomen te zijn, vriendelijke jongen vond deze wel. Thuis gekomen, geen sambal en geen ketjap voor de sauto en de broodjes erbij, wel besteld. Jammer, want dat maakt de sauto af. En dit is niet de eerste keer.

Jim
22 januari 2023

Heerlijk! Roti zoals die moet zijn. Kip lekker mals en goed van smaak!

D.
22 januari 2023

Dat was geen bami.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reza
14 januari 2023

Fantastisch service. Ik kon mijn bestelling niet ophalen ivm autopech, dit was geen probleem. Ik kwam 4 uur later dan gedacht en kreeg alsnog een verse en warme portie eten mee!

Vincent
14 januari 2023

Heerlijke vegetarische gado gado en een vegetarische Surinaamse loempia gegeten. De kinderen vonden hun roti met kipstukjes ook uitstekend. Perfect en niet pittig. De telo met bakkeljauw was verrukkelijk. En ook nog eens precies op tijd bezorgd

Angie
13 januari 2023

Altijd goed eten!

Annemiek
12 januari 2023

Fantastisch eten en vlotte bezorging. Heel tevreden over Warung Mini Kijkduin

Serrie Vos
4 januari 2023

Snel en heerlijk 😋

Brigitte
3 januari 2023

Heerlijk eten! Bestelling duurde wat langer dan verwacht, maar kreeg heel lief spekkoek erbij! Topservice! En dat het heel druk is bij een eetgelegenheid is uiteraard alleen maar reclame dat het eten goed is!

Ingrid
28 december 2022

Wat ik jammer vind is dat ik aangeef tussen 17.15 en 17.30 en de bezorger er dan al voor 17.00 uur is

Fred
6 december 2022

Mag meer massala jus bij de maaltijd

Arjen de Fouw
4 december 2022

Het milieuvriendelijke papieren verpakkingsmateriaal wordt door het gebruik van plastic folie helaas weer teniet gedaan. Verder niets dan goeds.

Nathalie
23 november 2022

Goed verpakt, vers. Heerlijk!

Annette
20 november 2022

Heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
19 november 2022

De pastei was aan de zijkanten keihard. (Bang dat ik naar de tandarts moest). Niet te eten.Bovenaan de pom was een aangebrand gedeelte.

Bacas
18 november 2022

Gewone cola ipv zero , spekkoek pandang ipv naturel. Eten had iets warmer gekund.

Liesbeth
13 november 2022

Het eten is goed maar vorige week was het eten veel beter. Nu zat er per gerecht meer rijst en minder groenten enz in. Wel jammer want het toen super lekker.

Ger
13 november 2022

Eten was zeker lekker, helaas zijn de bestelde sambals vergeten mee te geven.

Reena
11 november 2022
Anoniem
4 november 2022

Zoals altijd heerlijk eten.

Anoniem
28 oktober 2022

De lamsvlees was heerlijk, de roti kon zachter. De bezorger was optijd en vriendelijk.

YK
27 oktober 2022

Heel lang moeten wachten op mijn eten 1,5 uur! Vorige keer ook hetzelfde!

Tessa
26 oktober 2022

Heerlijk gegeten, eten wordt mooi verpakt, nasi heel smaakvol en de kip loempia’s waren perfect

Sandhya
13 oktober 2022

Lekkerrr🥰

Siti Sunariah
12 oktober 2022

altijd tevreden met het eten. vriendelijk service, en snelle bezorging. ❤️